מבנה חיפוי בניינים ויתרונותיו

שילוב הדפסות או עיצובים על גבי הזכוכית על גבי חיפוי הזכוכית למבנה ניתן להדפיס מגוון רב של הדפסים, ולכן תוכלו לשלב על הקיר אריחי זכוכית בגוונים שונים ולייצר קיר מהריב, ממש במראה של מוזיאון מרשים.

כל היתרונות של חיפוי זכוכית עמיד למבני חוץ 

אחת הבעיות המרכזיות של חיפוי קיר בצבע או באבן הוא הלכלוך שמצטבר עם השנים, וגורם למבנה להיראות מיושן. אך עם ההתקדמות הטכנולוגית ומגמות העיצוב החדשניות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מעדיפים לבצע חיפוי קירות זכוכית למבני חוץ, וליהנות גם ממראה עיצובי חדשני, וגם ממבנה שנראה תמיד נקי וחדש. מגמה זו התפתחה מאוד בשנים האחרונות, במיוחד בתחום עיצוב פנים ונראה שאדריכלים ומעצבי פנים נשבו בקסם של חיפוי זכוכית בעיצוב פנים, אך עכשיו הוא מגיע גם לעיצוב חוץ מבני ומביא בשורה חדשנית לחובבי העיצוב המודרני.

לפניכם 3 דוגמאות לזכוכיות ציבעוניות או מודפסות :

  • חיפוי קירות חוץ זכוכיות ציבעוניות
חיפוי קירות חוץ זכוכיות ציבעוניות
  • חיפוי קירות פנים צבעוני
חיפוי קירות פנים צבעוני
  • חיפוי קירות פנים עם הדפסה
חיפוי קירות פנים עם הדפסה

הכירו את היתרונות של חיפוי קיר זכוכית למבני חוץ :

עמיד בתנאי מזג אויר קשים -

זכוכית עמידה מאוד לכל תנאי מזג האוויר, הן לשמש חזקה והן לגשמים ורוחות. את הזכוכית מנקה הגשם, ולכן היא תמיד תהיה נקייה בכל עונות השנה.
ניקיון מהיר כמובן שהיתרון הגדול ביותר בחיפוי זכוכית הוא ההגנה על המבנה והאפשרות לנקות את החיפוי בקלות מאוד ביחס לניקוי קירות אבן אחרים.
בנוסף קיר זכוכית חלק לגמרי ובכך אין לכלוך אשר מצטבר בין חריצי האבנים או הקירות.

מראה חדשני למשך שנים רבות -

חיפוי זכוכית אינו מתיישן ואינו נשרט למשך השנים, וזאת בניגוד להצבע לא המתיישן, מתלכלך ונפגע במשך השנים. חיפוי קיר זכוכית נראה מבריק בכל ימות השנה, ובמיוחד בחורף כאשר הגשם מנקה אותו ומעניק לו מראה נקי, ממש כמו של מעקה זכוכית.
התאמה לכל סוגי המבנה
חיפוי קיר זכוכית מתאים לכל סוגי המבנים הקיימים, החל מבתים פרטיים, מוסדות, מפעלים, משרדים, מרכזים מסחריים, קניונים ועוד. נראה כי בשנים הקרובות נראה יותר ויותר חיפויי קיר זכוכית במנים ציבוריים, וזאת בשל כל היתרונות הרבים שלהם.

​​​​​​​חומר חלק שאינו סופח נוזלים -

חומר זכוכית חלק מאוד ואינו סופח לחות, שומנים ולכלוך נוזלי אחר, כך שניתן לנקות את קיר הזכוכית במהירות רבה רק באמצעות מים, וללא כל חומר ניקוי אחר. 

מראה דקורטיבי מיוחד -

את הזכוכית ניתן לייצר במגוון רחב של צבעים, עיצובים וגדלים לבחירה ולקבל מראה דקורטיבי מיוחד המתאים לעיצוב אדריכלי מוקפד. החיפוי יקנה למבנה מראה אסתטי, מודרני ואלגנטי ביחס לכל חיפוי קיר אחר.
חברת אריאל גלאס מתמחה חיפוי זכוכית עמיד למבני חוץ ומבצעת עבודת תכנון יסודית, החל משלב בחירת האריכים, התקנתם והקפדה על רמת גימור גבוהה. כלל האריחים עמידים וחזקים ונעשים על פי התקן הישראלי.
לייעוץ ופרטים נוספים על חיפוי קיר זכוכית למבני חוץ, התקשרו אלינו עוד היום >>>
0